Thursday, 15 December 2011

tension keja bnyk

aduhh makin lama aku kerja kat sini makin tertekan rasanya , rasa nak berhenti pon ada , tp kalo aku berhenti kat mana aku nak cari keja ek, dah lah sekarang susah nak cari keja ..
aduhhh tension gler aku mcm nie .. dah lah hutang kptm aku x byar lg ,
dah lah smlm dpt surat amaran , adoiii mak bapak aku lak bising pasal duit kptm
yang aku pinjam masa belajar dulu ..
hurmm dahlah semua orang nk salahkan aku bila ada barang yg salah ataupun x ckup .. 
adoiii tension tension tension


tp bila difikir-fikirkan balik dah nama pun keja , mestilah banyak kan , so apa yang aku perlu buat
hanya mampu bersabar dan tersenyum sahaja , pasrah dengan apa yang terjadi ..


THINK POSITIF ALWAYS MARYAM .. YOU CAN DO IT ..

No comments: