Thursday, 15 December 2011

13 Tanda Anda Jatuh Cinta

Jika anda ingin tahu sama ada anda telah jatuh cinta dengan seseorang, anda boleh mengetahui melalui perkara berikut:










1. Anda tidak akan marah terlalu lama dan akan berusaha untuk
  mengawal kemarahan anda terhadapnya.
2. Anda akan sentiasa merindui dia.
3. Apabila berjalan dengan dia, anda akan berjalan dengan perlahan.
4. Anda akan tersipu-sipu malu apabila bersama dengannya.
5. Apabila anda berfikir tentang dirinya, jantung anda akan berdegup pantas.
6. Hanya dengan mendengar suaranya, anda akan tersenyum tanpa sebab.
7. Apabila anda melihat dia, anda tidak akan peduli orang di sekeliling anda.
  Anda cuma melihat dia seorang.
8. Anda akan mula mendengar lagu yang berirama balada.
9. Dia sentiasa di fikiran anda.
10. Anda akan sentiasa terhidu baunya.
11. Anda menyedari bahawa anda akan tersenyum apabila memikirkan
  tentang diri dia.
12. Anda akan lakukan apa sahaja untuk dirinya.
13. Apabila anda membaca ini, pada masa yang sama,
ada seseorang di dalam fikiran anda.

tension keja bnyk

aduhh makin lama aku kerja kat sini makin tertekan rasanya , rasa nak berhenti pon ada , tp kalo aku berhenti kat mana aku nak cari keja ek, dah lah sekarang susah nak cari keja ..
aduhhh tension gler aku mcm nie .. dah lah hutang kptm aku x byar lg ,
dah lah smlm dpt surat amaran , adoiii mak bapak aku lak bising pasal duit kptm
yang aku pinjam masa belajar dulu ..
hurmm dahlah semua orang nk salahkan aku bila ada barang yg salah ataupun x ckup .. 
adoiii tension tension tension


tp bila difikir-fikirkan balik dah nama pun keja , mestilah banyak kan , so apa yang aku perlu buat
hanya mampu bersabar dan tersenyum sahaja , pasrah dengan apa yang terjadi ..


THINK POSITIF ALWAYS MARYAM .. YOU CAN DO IT ..