Sunday 25 December 2011

coretan hatiku

Coretan hatiku ..


bila bercerita pasal ibu , pasti ramai yang tersenyum , mempunyai ibu  yang penyanyang , tp ada juga orang

yang kehilangan ibunya .. begitulah jua aku , tp aku bukan tiada ibu , aku jua mempunyai ibu , tp.. dia

bukanlah ibu kandung aku .. mmm dari kecil lagi aku tidak pernah kenal siapa ibu kandung aku..

dia mmg seorang ibu yang baik dan penyayang terhadap aku dan abang2 aku ..

tp masalahnya aku tidak terima dia walaupun sudah hmpir 18 tahun dia menjadi ibu aku ..

mungkin kerana aku tidak pernah dapat kasih sayang dr seorang ibu kandung

, menyebabkan aku menjadi benci .. kdang aku terfikir sendiri , kenapa begitu susah aku nk terima dia ..

dia x jahat spt ibu2 tiri yg slalu keluar kat  tv 2 tp hanya aku yang x dpt terima dia ..

aku tahu papa membuat pilihan tepat menjadikan dia seorang ibu kepada anak2nya yang memerlukan kasih

seorang ibu , dan juga menjadi seorang isteri yang sentiasa ada di sisi papa ..

tp aku masih belum dpt menerima dirinya itu.  ustaz dan ustazahb selalu cakpa

" SYURGA DI BAWAH TELAPAK KAKI IBU"

tapi masalahnya aku x dapt terima dia sebagai seorang ibu .. apakah yang harus aku buat ..

aku cuba terima dia sbgai sebagai ibu aku , tp aku x boleh .. apakah sbb aku x pernah rasa kasih sayang

seoarang ibu kandung , menyebabkan aku jadi benci dia .. tapi apapun aku nak ucapakan


SELAMAT HARI ULANGTAHUN PERKAHWINAN PAPA NGAN IBU ..







No comments: